ناموجود محافظ گوشه شفاف نینو بسته 4 عددی

محافظ گوشه شفاف نینو بسته 4 عددی

  • قیمت:10,000تومان
معرفی اجمالی
حتما شما هم تجربه برخورد دست، پا، پهلو یا دیگر اعضای بدنتان را با گوشه‌های تیز اسباب و اثاثیه منزل داشته‌اید. شاید فقط یک چیز دردناک‌تر از برخورد آرنج با گوشه میز یا دیگر اشیای تیز خانه باشد و آن، برخورد اعضای بدن کودک نوپای شما با این وسایل است! 
کودکان در سنین پایین علاقه زیادی به جنب‌وجوش دارند. به‌خصوص کودکان نوپا بسیار دوست دارند که در خانه راه بروند و با کنجکاوی بیش از اندازه‌شان همه گوشه‌های خانه را جست‌‌وجو کنند. به‌همین‌خاطر احتماال دارد بر اثر برخورد با گوشه‌های تیز اسباب و اثاثیه منزل آسیب ببینند. از طرفی گاهی جنس این وسایل طوری است که ممکن است گوشه‌های آنها در اسباب‌کشی‌ها و تغییر دکوراسیون حالت پریدگی رنگ یا لب‌‌پر شدن پیدا کنند. پیشنهاد شرکت نینو برای برطرف کردن این مشکل‌ها، استفاده از انواع مختلف محافظ گوشه است. این شرکت با بررسی و تحقیقات مختلف در زمینه خطرات احتمالی که زندگی کودکان را تهدید می‌کند، محصولات ایمنی کودک را با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بی‌نظیر مطابق با استاندارد های بین المللی ارائه داده است و به یکی از برجسته‌ترین و پرفروش‌ترین برندها در زمینه محصولات ایمنی کودک تبدیل شده است.
این مدل از محافظ گوشه نینو، به‌خاطر شفاف بودن، از فاصله دور روی میز یا دیگر وسایل توجه را جلب نمی‌کند و به‌خاطر ظرافت و اندازه کوچک، روی ظاهر اسباب و اثاثیه شما تاثیر منفی نمی‌گذارد.
 
نمایش بیشترنمایش کمتر
ویژگی های فنی
مشخصات
جنسپلاستیک
سایر توضیحاتیکی از برجسته‌ترین و پرفروش‌ترین برندها در زمینه محصولات ایمنی کودک است
نمایش بیشترنمایش کمتر
نظرات کاربران

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

نمایش بیشترنمایش کمتر

برچسب ها: سیسمونی, محافظ لبه, محافظ گوشه, نینو, nino, ایمنی کودک