ناموجود محافظ لبه نینو مدل Deloox سایز کوچک

محافظ لبه نینو مدل Deloox سایز کوچک

  • قیمت:40,000تومان
معرفی اجمالی

کودکان در سنین پایین علاقه زیادی به جنب‌وجوش دارند. به‌خصوص کودکان نوپا بسیار دوست دارند که در خانه راه بروند و با کنجکاوی بیش از اندازه‌شان همه گوشه‌های خانه را جست‌‌وجو کنند. به‌همین‌خاطر احتمال دارد بر اثر برخورد با لبه‌ها یا گوشه‌های تیز اسباب و اثاثیه منزل آسیب ببینند. حتما شما هم تجربه برخورد دست، پا، پهلو یا دیگر اعضای بدنتان را با گوشه‌های تیز اسباب و اثاثیه منزل داشته‌اید. شاید فقط یک چیز دردناک‌تر از برخورد آرنج با گوشه میز یا دیگر اشیای تیز خانه باشد و آن، برخورد اعضای بدن کودک نوپای شما با این وسایل است! 
گاهی جنس این وسایل طوری است که ممکن است لبه‌ها گوشه‌های آنها در اسباب‌کشی‌ها و تغییر دکوراسیون حالت پریدگی رنگ یا لب‌‌پر شدن پیدا کنند. پیشنهاد شرکت نینو برای برطرف کردن این مشکل‌ها، استفاده از انواع مختلف محافظ لبه و گوشه است. این شرکت با بررسی و تحقیقات مختلف در زمینه خطرات احتمالی که زندگی کودکان را تهدید می‌کند، محصولات ایمنی کودک را با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بی‌نظیر مطابق با استاندارد های بین المللی ارائه داده است و به یکی از برجسته‌ترین و پرفروش‌ترین برندها در زمینه محصولات ایمنی کودک تبدیل شده است.
محصول حاضر یکی از ظریف‌ترین محافظ‌های لبه‌ی ساخت این شرکت است. ویژگی قابل‌توجه در این محصول، رنگ‌بندی متنوع آن است که می‌توان با انواع سلیقه‌ها و وسایل مختلف خانه تطبیق داد. جنس این محصول از فوم فشرده است.

نمایش بیشترنمایش کمتر
ویژگی های فنی
مشخصات
رنگقرمز- زرد- یاسی- سبز- نارنجی
نوعمحافظ لبه‌های تیز
ابعاد600 میلی‌متر
سایر توضیحات- ساخته شده از فوم فشرده
- مقاوم در برابر گرما
نمایش بیشترنمایش کمتر
نظرات کاربران

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

نمایش بیشترنمایش کمتر

برچسب ها: سیسمونی, محافظ لبه, نینو, nino, ایمنی کودک