ناموجود محافظ انگشت نینو

محافظ انگشت نینو

  • قیمت:19,000تومان
معرفی اجمالی

انگشت‌های کوچک و ظریف کودک بسیار آسیب‌پذیر هستند. این انگشت‌ها هنوز مهارت استفاده‌ی درست از وسایل زندگی روزمره را یاد نگرفته‌اند. به همین خاطر فعالیت‌های ساده‌ای مثل رفت و آمد به فضاهای داخلی خانه هم می‌تواند باعث آسیب دیدن انگشت‌های کودک بر اثر گیر کردن لای در اتاق شود. قد کودک معمولا به دستگیره‌های در نمی‌رسد و به همین جهت درهای اتاق یا سایر فضاهای خانه را با قرار دادن انگشت‌ها روی لبه‌ی در باز می‌کند و می‌بندد. از آنجا که کودک در سنین پایین درکی از خطر ندارد و هنوز لزوم احتیاط کردن در امور را نمی‌داند، جلوگیری از آسیب دیدن او وظیفه‌ی مهم پدر و مادر است. اما در این میان وسایلی هم برای جلوگیری از تبعات رفتارهای پرخطر کودکان به کمک پدر و مادر می‌آیند. محافظ انگشت نینو یکی از این وسایل است. با نصب کردن این محصول بر روی در، در مواقع لزوم می‌توانید جلوی بسته شدن آن را بگیرید تا خطری انگشتان بازیگوش کودکتان را تهدید نکند.
محافظ انگشت نینو پس از نصب روی در، قابلیت چرخش نود درجه دارد. شما می‌توانید در مواقعی که نگران گیر کردن انگشت فرزندتان لای در هستید، این محافظ را در حالت افقی قرار دهید تا بین در و چارچوب قرار بگیرد. در مواقعی که می‌خواهید در را ببندید هم کافیست محافظ نینو را در حالت عمود قرار دهید. 
شرکت نینو با بررسی و تحقیقات مختلف در زمینه خطرات احتمالی که زندگی کودکان را تهدید می‌کند، محصولات ایمنی کودک را با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بی‌نظیر مطابق با استاندارد های بین المللی ارائه داده است و به یکی از برجسته‌ترین و پرفروش‌ترین برندها در زمینه محصولات ایمنی کودک تبدیل شده است.

نمایش بیشترنمایش کمتر
ویژگی های فنی
مشخصات
جنسپلاستیک
نوعمحافظ انگشتان
وزن بسته بندی30 گرم
سایر توضیحات- ساخته شده از پلاستیک سخت- دارای برچسب از نوع 3M جهت اتصال به در- مناسب برای نصب در ارتفاع 1.6 تا 1.8 متری در- دارای قابلیت چرخش 90 درجه در دوحالت موازی با راستای در، جهت بسته شدن و قرارگرفتن بین در و چهارچوب جهت جلوگیری از بسته شدن در محافظت از انگشتان کودک
نمایش بیشترنمایش کمتر
نظرات کاربران

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

نمایش بیشترنمایش کمتر

برچسب ها: سیسمونی, محافظ انگشت کودک, نینو, nino, ایمنی کودک