-27% تخت خواب دو طبقه نوجوان آمیسا مدل رامان

تخت خواب دو طبقه نوجوان آمیسا مدل رامان

  • قیمت: 136,000,000تومان
  • میزان تخفیف: 37,200,000تومان
  • قیمت برای شما: 98,800,000تومان

گزینه های موجود

معرفی اجمالی

رشد و تربیت کودکان یکی از مهم ترین مسائل برای خانواده ها می باشد. شرایط فضای اتاق خواب کودک و محیط در شکل گیری شخصیت و رفتار کودک نقش مهمی دارد. از این رو با طراحی مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب کودک می توانید به شکوفایی استعداد ها و خلاقیت های او کمک کنید و متوجه شوید فرزندتان تا چه حد پتانسیل پیشرفت و ارتقا در بعضی از زمینه‌ها را دارد.
بهتر است سرویس خواب اتاق کودکان و نوجوانان به گونه ای انتخاب شود که امکان خیال پردازی آن ها فراهم شوند تا حس استقلال، آسودگی و سرخوشی داشته باشند.

تخت خواب دو طبقه نوجوان آمیسا مدل رامان طراحی فانتزی و جذابی دارد و بسیار مناسب برای اتاق خواب های امروزی با فضای محدود است. این تخت دو طبقه دارای شلف برای قرار دادن کتاب ها و سایر وسایل می باشد که این ویژگی به زیبایی تخت افزوده است. همچنین کشویی جادار و بزرگ در قسمت زیرین تخت تعبیه شده است که به نظم اتاق و وسایل نوجوان کمک بسیاری می کند.  

این تخت خواب دو طبقه در دو سایز بزرگ و استاندارد که دارای تخت بالا با ابعاد 120*200 سانتی متر و تخت پایین 160*200 سانتی متر و سایز کوچک با ابعاد تخت بالا 90*200 سانتی متر و تخت پایین 120*200 سانتی متر به انتخاب شما تولید می شود.

مهم ترین عامل در انتخاب تخت خواب جنس و کیفیت ساخت محصول می باشد. جنس این تخت دوطبقه ترکیب چوب راش و ام دی اف خارجی با پوشش رنگ بوده که توسط خلاقیت و دست های توانمند نجاران ایرانی با بهترین متریال و بالاترین کیفیت ساخته شده است.

لازم به ذکر است برای این تخت خواب دو طبقه، میز تحریری زیبا از جنس ام دی اف عالی، با پوشش رنگ طراحی شده که در صورت نیاز می توانید خریداری کنید.

ابعاد میز تحریر رامان 90*60*165 سانتی متر است.

همانطور که می دانید رنگ ها نقش بسزای در روحیه افراد و انتقال انرژی های مثبت دارند. رنگ آبی این تخت خواب دو طبقه آمیسا چوب مدل رامان بسیار مناسب برای کودکان و  نوجوانان بوده و یک تخت خواب دو طبقه پسرانه می باشد. شرکت آمیساچوب با امکان تغییر در رنگ و ابعاد محصولات خود این اجازه رو به مشتریان عزیز می دهد تا سرویس خواب کودک و نوجوان خودشان را سفارشی کنند. این امکان در مدل رامان نیز وجود دارد تا با تغییر رنگ تخت خواب دوطبقه، این محصول تبدیل به تخت دوطبقه دخترانه گردد.


مشخصات ارسال، گارانتی و خدمات

  • تحویل: از زمان ثبت سفارش 25 الی 35 روز کاری می باشد.
  • هزینه حمل و ارسال بر عهده مشتری می باشد.
  • گارانتی و خدمات پس فروش: 36 ماه

توجه: برای اطلاعات بیشتر با 22970472-021 تماس بگیرید.

نمایش بیشترنمایش کمتر
ویژگی های فنی
مشخصات
برندآمیسا چوب
کشور سازندهایران
بازه زمانی ارسال25 الی 35 روز کاری
هزینه ارسال و نصببر عهده مشتری می باشد.
گروه سنینوجوان
جنسترکیب چوب راش و ام دی اف
ابعادسایز بزرگ و استاندارد:
تخت بالا 120*200 و تخت پایین 160*200 سانتی متر
------------------------------------------------
سایز کوچک:
تخت بالا 90*200 و تخت پایین 120*200 سانتی متر
------------------------------------------------
ابعاد میز تحریر: 90*60*165 سانتی متر
گارانتی36 ماه
نمایش بیشترنمایش کمتر
نظرات کاربران

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

نمایش بیشترنمایش کمتر

برچسب ها: تخت خواب دو طبقه, قیمت تخت دو طبقه, انواع تخت دو طبقه