-14% تخت خواب چوبی نوزاد آمیسا مدل تلما

تخت خواب چوبی نوزاد آمیسا مدل تلما

  • قیمت: 37,800,000تومان
  • میزان تخفیف: 5,200,000تومان
  • قیمت برای شما: 32,600,000تومان

گزینه های موجود

معرفی اجمالی

یکی از فاکتور های مهم و کلیدی در دکوراسیون اتاق خواب کودک انتخاب رنگ و طرح سرویس خواب، تخت و کمد نوزاد و ... می باشد. همانطور که می دانید رنگ ها احساسات افراد را تحت تاثیر قرار داده و در روحیه کودک تاثیر مستقیم دارد.

رنگ و طرح چوب برای انواع سرویس خواب ها یکی از شیک ترین و پرطرفدارترین طرح ها است، که به راحتی با سایر وسایل اتاق ست می شود.

جنس تخت خواب نوزاد آمیسا مدل تلما تمام چوب بوده و با داشتن 3 عدد کشو در زیر تخت یکی از پرطرفدارترین طراحی های تخت نوزاد شرکت آمیساچوب می باشد. 

در ماه های اولیه تولد نوزاد، تعویض پوشک یکی از کارهای مشکل برای مادران تازه فارغ شده، است. وجود میز تعویض پوشک نوزاد، کمک شایانی به مادران در این زمینه خواهد کرد. از این رو استفاده از تخت خواب های دو منظوره نوزاد و نوجوان که دارای باکس تعویض هستند، بسیار ایده آل و رایج است. اما با توجه به هزینه های زیاد برای خرید سیسمونی نوزاد و وجود فضاهای محدود در اتاق خواب های امروزه امکان تهیه تخت خواب دومنظوره تا حدی مشکل شده است. بنابراین خرید تخت نوزادی با توجه به داشتن ابعاد مناسب تر و میز تعویض نوزاد، انتخابی بسیار هوشمندانه می باشد.

تخت خواب چوبی نوزاد آمیسا مدل تلما با طراحی خلاقانه نجاران ماهر شرکت آمیساچوب، تختی تمام چوب با ابعاد 70*130 سانتی متر و دارای میز تعویض پوشک نوزاد می باشد. این تخت چوبی با توجه به ابعاد و داشتن میز تعویض، می تواند به عنوان تخت کنار مادر نیز مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به تمامی ویژگی های منحصر به فرد این تخت، مادران تجربه لذت بخشی از بزرگ کردن نوزاد با وجود تمامی سختی هایش خواهند داشت.

از این تخت چوبی نوزاد می توانید از بدو تولد تا سن 6 الی 7 سالگی به راحتی استفاده کنید. لازم به  ذکر است این تخت خواب ست کمد تک درب چوبی نوزاد آمیساچوب مدل تلما می باشد.


مشخصات ارسال، گارانتی و خدمات

  • تحویل: از زمان ثبت سفارش 15 الی 30 روز کاری می باشد.
  • هزینه حمل و ارسال بر عهده مشتری می باشد.
  • گارانتی و خدمات پس فروش: 18 ماه

توجه: برای اطلاعات بیشتر با شماره 22970472-021 تماس بگیرید.

نمایش بیشترنمایش کمتر
ویژگی های فنی
مشخصات
برندآمیسا چوب
کشور سازندهایران
بازه زمانی ارسال10 الی 15 روزکاری
هزینه ارسال و نصببر عهده مشتری می باشد
جنسیتمشترک
گروه سنیاز بدو تولد تا سن 6 الی 7 سالگی
جنستمام چوب
گارانتی24 ماه
نمایش بیشترنمایش کمتر
نظرات کاربران

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

نمایش بیشترنمایش کمتر

برچسب ها: قیمت تخت نوزاد ارزان, انواع تخت چوبی نوزاد, خرید اینترنتی تخت نوزاد