ناموجود ریل و سوزنبان قطار تولو-Tolo کد 89771

ریل و سوزنبان قطار تولو-Tolo کد 89771

  • قیمت: 120,000تومان
  • میزان تخفیف: 3,100تومان
  • قیمت برای شما: 116,900تومان

متاسفانه این کالا موجود نمی باشد، می توانید از طریق لیست بالای صفحه، محصولات مشابه این کالا دیدن فرمایید.

معرفی اجمالی

بی شک خیلی از شما عزیزان که این متن را می خوانید از قبل با این برند بریتانیایی الاصل معروف در زمینه اسباب بازی های مخصوص نوزاد و کودک آشنا هستید ، تولو سال 1985 بنیان گذاری شد و طی این سال ها مشغول طراحی و تولید اسباب بازی های خلاقانه و با کیفیت بوده که اثبات این موضوع جایزه های فراوانی است  که در طول این سال ها بدست آورده است و از سمت تمام دنیا تحسین شده است .افتخار داشتن گواهینامه ISO 9001 را برای تولید محصولات با کیفیت به صورت دائم دارد . با توجه به آزمایش های متوالی ASTM , EN71 و CPSIA تمام والدین می توانند با خیال راحت و بدون نگرانی این اسباب بازی ها را در اختیار نوزادان خود قرار دهند ، هیچ گونه خطر احتمالی نظیر بلعیده شدن قطعات توسط نوزاد ، زخم شدن پوست نوزاد به دلیل وجود لبه تیز و یا ... نوزاد را تحدید نخواهد کرد .

 

ریل قطار و سوزنبان تولو دارای ریل های رنگی برای اضافه شدن به به ست قطار تولو می باشد که به صورت کامل با هم فیکس می شوند و امکان بزرگتر شدن مسیر حرکت قطار را فراهم می نماید .

این محصول دارای اتصالات سوزنبان می باشد 2 قطعه چراغ راهنما + علائم قطار نیز در این مجموعه قرار دارد و قطار تولو را کامل می کند . قابل استفاده برای رنج سنی 1-5 سال می باشد .

 

 

نمایش بیشترنمایش کمتر
ویژگی های فنی
مشخصات
برندتولو-Tolo
کشور سازندهانگلستان
ابعاد19*32*60 cm
وزن640 گرم
وزن بسته بندی980 گرم
سایر اجزاسوزنبان - علائم قطار - چراغ راهنمایی
نمایش بیشترنمایش کمتر
نظرات کاربران

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

نمایش بیشترنمایش کمتر

برچسب ها: سوزنبان قطار تولو, قطار تولو, قطار کامل تولو, قطار با علائم تولو, ریل قطار تولو, ریل قطار و سوزنبان,