ناموجود ست بهداشتی 7 تکه نوزادی مادرکر مدل Mothercare 1842 Health Set

ست بهداشتی 7 تکه نوزادی مادرکر مدل Mothercare 1842 Health Set

  • قیمت: 170,000تومان
  • میزان تخفیف: 5,000تومان
  • قیمت برای شما: 165,000تومان

متاسفانه این کالا موجود نمی باشد، می توانید از طریق لیست بالای صفحه، محصولات مشابه این کالا دیدن فرمایید.

معرفی اجمالی

برند مادرکر یکی از بهترین و قدیمی ترین برند های فعال در حوضه سیسمونی و نوزاد میباشد که تمامی محصولات بهداشتی و مراقبت آن دارای استاندارد های جهانی بوده و BPA FREE (فاقد مواد شیمیایی مضر) می باشد.
ست 7 تکه نوزادی مادرکر مدل Mothercare 1842 Health Set شامل یک عدد برس, یک عدد شانه, یک عدد قیچی, یک عدد مسواک, یک عدد دماسنج و یک عدد ناخن گیر میباشد که به همراه یک کیف با جنس مرغوب که تمام این وسایل را در خود جای میدهد در دسترس مشتریان عزیز قرار میگیرد تا والدین بتوانند با گرفتن این پک عمل نظافت نوزاد خود را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهند.
برس:برس برند مادر کر از الیاف نرم پلاستیکی تهیه شده که برای مو و پوست ظریف و حساس نوزادان مناسب بوده و هیچ گونه حساسیتی برای نوزادان ایجاد نمیکند.
قیچی:قیچی داخل این پک, یک قیچی دارای سری گرد می باشد که برای کوتاه کردن موهای حساس و ظریف نوزاد یا گرفتن گوشه ی ناخن نوزادان استفاده میشود.
مسواک:مسواک این پک برای سنین 12 ماه به بالا برای مسواک کردن دندان های کودکان استفاده میشود.
سوهان:این پک دارای چهار عدد سوهان می باشد که برای ازبین بردن گوشه های ناخن که بر اثر گرفتن ناخن ایجاد میشود بکار میرود.
دماسنج:دماسنجی که داخل این پک وجود دارد برای اندازه گیری دمای آب هنگام حمام کردن نوزاد توسط والدین می باشد تا از مناسب بودن دمای آب برای نوزاد اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند.درجه بندی بر روی این دماسنج به سه قسمت too cold(آب سرد) ideal(درجه آب مناسب برای نوزاد) too hot(آب داغ) می باشد تا والدین براحتی بتواند متوجه مناسب بودن یا نبودن آب برای شست و شوی نوزاد بشوند.
شانه:برای مرتب کردن و فرم دادن موهای نوزاد برای سنین بالاتر استفاده میشود.
ناخن گیر:جنس لبه ناخن گیری که در این پک قرار دارد از استیل فوق العاده تیز و ضد زنگ می باشد تا والدین بتوانند ناخن های ظریف و نازک انگشتان کوچک نوزاذ را بهتر و راحتتر کوتاه کنند,همچنین فرم بدنه ناخن گیر موجب راحتی استفاده والدین در هنگام کوتاه کردن ناخن های نوزاد میشود.

نمایش بیشترنمایش کمتر
ویژگی های فنی
مشخصات
برندمادرکر Mothercare
کشور سازندهانگلستان
مدل1842 Health Set
تعداد در بسته7 تکه
سایر توضیحاتمناسب برای هدیه
ساخته شده از مواد اولیه مناسب
نمایش بیشترنمایش کمتر
نظرات کاربران

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

نمایش بیشترنمایش کمتر