ناموجود ست غذاخوری دخترانه صورتی

ست غذاخوری دخترانه صورتی

  • مدل کالا: صورتی
  • موجودی: ناموجود
  • قیمت:0تومان

متاسفانه این کالا موجود نمی باشد، می توانید از طریق لیست بالای صفحه، محصولات مشابه این کالا دیدن فرمایید.

معرفی اجمالی

اگر به دنبال یک ست غذاخوری دخترانه هستید، ما این ست را به شما پیشنهاد می کنیم و شما می توانید هر کدام از کالاهایی که مورد نیازتان هست را انتخاب کنید.
  • صندلی غذاخوری فرست یرز the first years ، ساخت کشور آمریکا است. هنگامی که فرزندتان 6 ماهه می شود و غذادان به او را شروع می کنید, استفاده از صندلی غذا خوری به کمکتان می آید.طراحی استاندارد  آن به صورتی است که با داشتن نشیمنگاه راحت و پشتی ایمن از نظر مناسب بودن برای ستون فقرات فرزندتان و داشتن کمربند ایمنی، مناسب برای استفاده بر روی صندلی و هر سطح صافی می باشد و از نظر قابلیت جمع شدن و حمل آسان بسیار مناسب برای سفرها و مکان های بیرون از خانه است، به راحتی قابل شستشو است و ازین جهت که سینی آن امکان جدا شدن دارد می توانید به عنوان صندلی معمولی از آن استفاده کنید.
  • از هنگام تولد نوزاد برای شیر دادن و در هنگام بزرگتر شدن در هنگام غذا دادن، پیش بند وسیله ای است که از ریختن شیر و غذا بر روی لباس جلوگیری کرده و مانع از کثیف شدن آن می شود.  پیش بند های کارترز carters  محصولاتی آمریکایی هستند، و قابلیت جذب بالا یی برای مایعات دارند.

  • پس از آنکه فرزندتان به سنی رسید که تشخیص دادید می تواند لوازم شخصی داشته باشد و با دستان کوچک خود لیوان را بگیرد و خودش مایعات را بخورد می توانید از لیوان  و قهقمه ها استفاده کنید، لیوان هایی با شخصیت های کارتونی موجب تشویق کودکان در استفاده از لیوان ها می شود. لیوان فرست یرز the first years،  دارای سطح ضد عرق  و فاقد مواد مضر شیمیایی در ساختارآن است،  دو جداره است تا به مانند عایق عمل کند، دارای لوله ی بلندی است تا به تمام محتویات درون آن دسترسی آسان باشد، در پوش آن ضد چکه است تا محتویات به بیرون نریزد و  به سایر قمقمه ها و لیوان های این برند میخورد و به آسانی قابل تمیز شدن است، این محصول ساخت کشور آمریکا است. 

  • استفاده از ست های کامل جهت غذا دادن به کودک اشتیاق را برای غذاخوردن زیاد کرده و رنگهای جذاب در این کار بسیار موثر می باشد. ست غذاخوری بیبی فورلایف baby4life، شامل 5 تکه : بشقاب، کاسه، لیوان، قاشق و چنگال می باشد که از پلیمرهای گیاهی جهت حفظ سلامت کودک ساخته شده است، در وزن 489 گرم، سبک و قابل شستشو با دست و ماشین ظرفشوئی می باشد. 

نمایش بیشترنمایش کمتر
ویژگی های فنی
مشخصات
شاملصندلی غذاخوری / لیوان / ست غذاخوری / پیش بند
جنسیتدخترانه
نمایش بیشترنمایش کمتر
نظرات کاربران

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

نمایش بیشترنمایش کمتر

برچسب ها: صندلی غذاخوری کودک, لیوان کودک, پیشبند کودک, ست غذاخوری کودک