وسایل حمل و گردش

وسایل حمل و گردش

نمایش:
مرتب کردن براساس:

ساک حمل نوزاد ترک ب ب مانیا Bebemania

برند ب ب مانیا-Bebemania با یازده سال سابقه در زمینه تولید محصولات سیسمونی و مرتبط با کودکان، ساخت کشور ترکیه است.ساک حمل نوزاد ب ب مانیا با طراحی شیک و ارگونومیک، متناسب با ستون فقرات و کمر نوزاد تولید شده است.ساک حمل نوزاد این برند با وزن فوق العاده سبک مناسب برای جابه جایی فرزند شما می باشد و دسته های راحت آن حمل را برای شما آسان می نمای..

1,850,000تومان 1,530,000تومان

ساک لوازم نوزاد کارترز-Carter's

کارترز-Carter's یکی از برترین برندها در زمینه تولیدات محصولات سیمسونی و معروف ترین برند در دسته لباس نوزاد به شمار می رود. تمامی مادران با تجربه با برند کارترز آشنایی داشته و به کیفیت محصولات این برند اطمینان کامل دارند. در طراحی ساک لوازم نوزاد کارترز-Carter's دو عدد جیب خارجی برای قرار شیشه شیر، پستانک و وسایل ضروری تر نوزاد و دو عدد جیب..

1,265,000تومان 995,000تومان

کالسکه و ساک لوازم نوزاد فراری مدل N50

کالسکه یکی از مهم ترین وسایل حمل کودک برای والدین بعد از آغوش مادر است که راحتی را برای شما و کودکتان به ارمغان می آورد.برای داشتن بهترین انتخاب از انواع مختلف کالسکه نوزاد نکات مختلفی را باید در نظر داشت اما مهم ترین نکته در انتخاب کالسکه امنیت کودک می باشد. بنابراین توجه به فاکتور های امنیتی حائز اهمیت است. فروشگاه اینترنتی نینیکالا با بررسی ..

8,900,000تومان 8,500,000تومان

ساک لوازم نوزاد کالرلند-Colorland مدل 1378

 ساک لوازم کودک محصولی می باشد که برای تمامی خانواده های که کودک خردسال دارند لازم و ضروری است. هنگامی که نوزادتان را با خود بیرون می‌برید باید وسایل مورد نیازش  از جمله پوشک، لباس اضافه، شیشه شیر و ... همراهتان باشد. یک کیف سبک و جادار با جیب‌های بزرگ نیاز دارید که ما در نینیکالا ساک لوازم نوزاد کالرلند-Color..

1,950,000تومان 1,560,000تومان

کمربند محافظ نوزاد بی بی جم BabyJem طبی

برند بی بی جم- BabyJem یکی از تولید کنندگان نام آشنا در زمینه سیسمونی نوزاد می باشد. این برند ترکیه ای محصولات بسیاری برای سلامت و راحتی مادر و نوزادان تولید می کند.محصولات تولید شده توسط این برند شامل کالای خواب، محصولات بهداشتی، مراقبتی و پوشاک و ... می شود.برند بی بی جم با توجه به نیاز های کودک از بدو تولد تا 3 سالگی محصولات با کیفیت و ک..

110,000تومان 95,000تومان

کوله لوازم نوزاد طرح اوربن تِرک پرطاووسی اوکی داگ Okiedog- کد34013

کوله پشتی لوازم نوزاد اوربن تِرک مناسب برای والدینی که به آزادی عمل دست هایشان اهمیت می دهند. در این طرح دسترسی آسان به نگهدارنده شیشه شیر در جلوی کیف و میسر شده است همچنین محل مناسبی برای موبایل و کلید در نظر گرفته شده. جیب جلویی  بدون زیپ در جلوی کیف برای دسترسی سریع به دستمال و یا اسباب بازی تعبیه شده و سردوشی های این کوله ی لوازم، قابل تنظ..

ناموجود

آفتابگیر خودرو طرح میکی ماوس فرست یرز The first years_ کد 10160

 پوست نوزاد و کودک به اشعه های نور به خصوص در طولانی مدت حساس است و ممکن است سلامتش را به خطر بیاندازد. در طول روز زمانی که از اتومبیل خود برای طی کردن مسیر استفاده می کنید و فرزندتان همراه شماست، آفتابگیر فرست یرز the first years با شخصیت کارتونی و دوست داشتنی میکی موس به کمک شما می آید و از گرما و تابش مستقیم خورشید جلوگیری می کند. ..

ناموجود

کریر تک moon

_ کریر سه کاره نوزادی قابل استفاده تا وزن 12 کیلوگرم_ قابل نصب به عنوان صندلی ماشین از هر دو سمت_ قابل تبدیل به نی نی لای لای..

ناموجود

چمدان چرخدار بزرگ کودک اوکی داگ OkieDog مدل ببر Tiger - کد 80160

چمدان چرخدار بزرگ کودک برند آلمانی اوکی داگ OkieDog مدل ببر Tiger دارای طراحی سه بعدی کاراکترهای حیوانی دوست داشتنی مناسب برای استفاده از 2 تا 8 سالگی می باشد. پوسته و بدنه بسیار سبک ، وزن : 1165 گرم  ضد آب  دستورالعمل های ایمنی در طراحی آن رعایت شده است. از مواد بادوام ساخته شده و کیفیتی فوق ا..

ناموجود

تخت و پارک بازی هاوک Hauck مدل Baby Center Giraffe - کد 607558

2 طبقه : سقف و تشک آن محلی برای خواب نوزاد است که محل قرارگیریش قابل تنظیم است با برداشتن آن کودک در محوطه ی آن بازی می کند.ننویی که در قسمت بالا تعبیه شده برای خواباندن نوزاد تازه متولد شده مناسب می باشد.قابلیت تنظیم قرار گیری تشک جهت نگهداری کودکان با وزن 9 کیلوگرم قابلیت تنظیم تشک در انتهای تخت جهت نگهداری کودکان با وزن 15 کیلوگ..

ناموجود

سرویس 4 تکه کالسکه نوزاد شادی-Shadi مدل میکی ماوس آبی فیروزه ای

شرکت تولیدی شادی  از شاخه های قدرتمند شرکت میلاد می باشد، که توانسته است همگام با شرکت میلاد به عنوان یکی از بزرگترین و برترین تولیدکنندگان محصولات سیسمونی نوزاد در ایران طی چند سال اخیر نامی  درخشان برای خود به وجود آورده است .شرکت تولیدی شادی به صورت گسترده ای در حوزه سیسمونی نوزاد متقاضی داشته و علت آن چیزی جز کیفیت عالی ..

ناموجود

کالسکه ی عصایی دوقلو برند دلیجان مدل دیبا-Diba

یکی از مواردی که در لیست سیسمونی نوزاد اعم از سیسمونی نوزاد پسر و سیسمونی نوزاد دختر از واجبات می باشد بدون شک کالسکه می باشد.شما عزیزان می توانید بهترین های کالسکه را در سایت نی نی کالا خریداری فرمایید.توجه: برای اطلاع از موجودی رنگ های این محصول و زمان ارسال آن با شرکت تماس بگیرید. 02122970472 همچنین می توانید از طریق ثبت سفا..

ناموجود

کالسکه تک بی بی هاوس-BabyHouse کد BH50

برند بی بی هاوس-BabyHouse یکی از تولید کنندگان ایرانی  محصولات سیسمونی نوزاد می باشد که با تولید محصولات با کیفیت ایرانی و ارائه به بازار نظر مشتریان را به خود جلب و به دلیل کیفیت بالای محصولاتش  رضایت مشتری را حفظ نموده است .محصولات تولید شده توسط شرکت بی بی هاوس-BabyHouse شامل کالسکه،کریر،ساک حمل،ساک لوازم،سرویس ..

ناموجود

نی نی لای لای بی بی هاوس-BabyHouse

برند  بی بی هاوس-BabyHouse یکی از تولید کنندگان ایرانی  محصولات سیسمونی نوزاد می باشد که با تولید محصولات با کیفیت ایرانی و ارائه به بازار نظر مشتریان را به خود جلب و به دلیل کیفیت بالای محصولاتش رضایت مشتری را حفظ نموده است.محصولات تولید شده توسط شرکت بی بی هاوس-BabyHouse شامل کالسکه،کریر،ساک حمل،ساک لوازم،سرویس خ..

ناموجود

کالسکه عصایی پوکیت پلاس-pockit plus برندgb

محصولات مارک gb برای کشور آلمان بوده و یکی از برند های معروف و معتبری می باشد که بصورت تخصصی در حوزه وسایل گردش گری و مسافرت وسایل نوزاد فعالیت میکند. طراحی های فوق العاده و منحصر بفرد وزن پایین و سبک بودن در حالی که دارای جنس و کیفیت بالا بوده و رنگ بندی های متنوع و زیبای این محصول موجب آن شده است که مادران درهنگام خرید سیسمونی ویا برای مسافرت کو..

ناموجود

کریر نانیا-Nania مدل پاپ

کریر یکی از وسایل پرکاربرد در زمینه حمل نوزاد در خار ج از خانه به خصوص در ماه های اولیه تولد نوزاد به شمار می آید. این وسیله در کنار کاربردهای فراوان برای پدر و مادر، آرامش و آسایش نوزاد را نیز فراهم می کند.کریر  در مواقعی که فضای حرکتی برای وسایل بزرگ تر مانند کالسکه وجود ندارد به کمکتان می آید. همچنین در زمان های که در آغوش گرفتن فرزندتا..

ناموجود

تخت و پارک نوزاد گراکو مدل Holt

تخت و پارک بازی به دلیل دوکاره بودن، در میان مادران طرفدار زیادی دارد زیرا در زمان هایی که شما کار بسیاری دارید و به دلیل کنجکاوی و شیطنت های فرزندتان نمی توانید او را تنها گذاشته و به کارهایتان برسید، تخت و پارک بازی نوزاد با ایجاد فضای امن برای فرزندتان به کمک شما خواهد آمد بنابراین شما می توانید با خیال آسوده کوچولوی خود را در آن قرار داده و او ..

ناموجود

تشک بازی نوزاد اسکیپ هاپ SkipHop

تشک بازی نوزاد برند اسکیپ هاپ SkipHop مدل TreeTop Friends قابل استفاده از بدو تولد تا شش ماهگی ، با 5 آویز اسباب بازی مختلف که هرکدام ویژگی های توسعه ای مخصوص به خود را دارند ،تشک با بافت های رنگی و صدای جغجغه ای و آینه ی پلاستیکی ایمن موجب بازی و سرگرمی هرچه بیشتر نوزاد شده وهم چنین جنس پنبه ای تشک از عرق کردن نوزاد هنگام استراحت بر روی ان جلو..

ناموجود

ساک لوازم نوزاد اوکی داگ بنفش صورتی Okiedog Mondrian Saha- کد28301

- برای راحتی مادرها، تمام کیفها شامل دو زیپ هستند که وسایل کوچک گم نشوند- مادرها دیگر نیازی به استفاده از کیف دستی ندارد زیرا فضا برای همه چیز مثل موبایل، کیف پول و کلید تعبیه شده- برای راحتی مادرها وسایل جانبی مهیا شده که کیف و لوازم خود را به کالسکه متصل کنندباکیفیت ترین ساک لوازم نوزادوزن کم و سبکدوخت ظریف و محکماستفاده بهینه از فضافضای زیاد درو..

ناموجود

ست 4 تکه چیکو مدل trio love

- جمع شدن با صندلی به صورت راحت .ایستادن کالسکه در حالت جمع شده و امکان جابجایی آن توسط چرخ ها در حالت جمع شده - صندلی دارای خواب کامل و تنظیم برای 4 حالت و برگشت پذیر به سمت والدین برای دیدن نوزاد در حال حرکت - دارای دسته با دو حالت مبله و عصایی -سبد حمل و کریر بزرگ و راحت با امکان اتصال به صورت جداگانه برروی اسکلت کالسکه با امکان استفاده بعنوا..

ناموجود

کوله پشتی کودک اوکی داگ OkieDog مدل خرگوش Rabbit - کد 80003

کوله پشتی کودک برند آلمانی اوکی داگ OkieDog مدل خرگوش Rabbit دارای طراحی سه بعدی کاراکترهای حیوانی دوست داشتنی با گوش های پولیشی و مخملی ، مناسب برای استفاده از 2 تا 8 سالگی می باشد. پوسته و بدنه بسیار سبک ، وزن : 234 گرم  ضد آب  بند کوله پشتی قابل تنظیم می باشد. دستورالعمل های ایمنی در طراحی آن رعا..

ناموجود

چمدان بی چرخ کودک اوکی داگ OkieDog مدل اژدهای سبز Dragon - کد 80333

چمدان بی چرخ کودک برند آلمانی اوکی داگ OkieDog مدل اژدهای سبز Dragon دارای طراحی سه بعدی کاراکترهای حیوانی دوست داشتنی مناسب برای استفاده از 2 تا 8 سالگی می باشد. پوسته و بدنه بسیار سبک ، وزن : 700  گرم  ضد آب  دستورالعمل های ایمنی در طراحی آن رعایت شده است. از مواد بادوام ساخته شده و کیفی..

ناموجود

سرویس 4 تکه کالسکه نوزاد شادی-Shadi مدل ببتو آبی فیروزه ای طوسی

شركت توليدي شادي  از شاخه هاي قدرتمند شركت ميلاد مي باشد، كه توانسته است همگام با شركت ميلاد به عنوان يكي از بزرگترين و برترين توليدكنندگان محصولات سيسموني نوزاد در ايران طي چند سال اخير نامی  درخشان برای خود به وجود آورده است .شركت توليدي شادي به صورت گسترده ای در حوزه سیسمونی نوزاد متقاضی داشته و علت آن چيزي جز كيفيت عالي ..

ناموجود

سرویس 4 تکه کالسکه نوزاد شادی-Shadi مدل رولکس راه راه کرم قهوه ای

شرکت تولیدی شادی  از شاخه های قدرتمند شرکت میلاد می باشد، که توانسته است همگام با شرکت میلاد به عنوان یکی از بزرگترین و برترین تولیدکنندگان محصولات سیسمونی نوزاد در ایران طی چند سال اخیر نامی  درخشان برای خود به وجود آورده است .شرکت تولیدی شادی به صورت گسترده ای در حوزه سیسمونی نوزاد متقاضی داشته و علت آن چیزی جز کیفیت عالی ..

ناموجود