ناموجود کاور کالسکه دریم بی بی-Dreambaby کد F259

کاور کالسکه دریم بی بی-Dreambaby کد F259

  • قیمت: 39,000تومان
  • میزان تخفیف: 11,000تومان
  • قیمت برای شما: 28,000تومان

متاسفانه این کالا موجود نمی باشد، می توانید از طریق لیست بالای صفحه، محصولات مشابه این کالا دیدن فرمایید.

معرفی اجمالی

شرکت دریم بی بی-Dreambaby یک شرکت مشهور بین المللی در زمینه ایمنی کودک می باشد که در 100 کشور دنیا قابل تهیه می باشد .محدوده وسیع محصولات این شرکت در راستای کمک به والدین جهت مصون نگه داشتن کودکان از هرگونه خطر که ممکن است آنها را در منزل تهدید نماید .محصولات ایمنی نوزاد دریم بی بی در لیست خرید سیسمونی نوزاد موجب حفظ امنیت کودک و همچنین آسان تر کردن زندگی می شود .

 

یکی از لذت بخش ترین لحظات برای هر مادری گذراندن وقت با کودک دلبندش است حالا فرقی ندارد که این گذراندن وقت در منزل هست و یا بیرون منزل مهم این است که این لحظات به بهترین نحو ممکن رقم بخورد.

گاهی هنگامی که به همراه کودکتان بیرون از منزل در حال گشت و گذار هستید و یا به خرید رفته اید ممکن است در برخی فصول ناگهان باران شروع به باریدن کند ، خوب درسته که بسیاری از کالسکه ها سایبان داشته و کمی جلوی باران را میگیرد اما در عمل سایبان فقط سایبان است و هیچ پوششی در برابر بارش باران ، برف و تگرگ ایجاد نخواهد کرد .هیچ مادری دوست ندارد در پایان یک روز خوب در کنار فرزندش متوجه شود که کوچولو سرما خورده است ، برای جلوگیری از بروز همچین اتفاقی می توان از کاور و پوشش دریم بی بی استفاده نمود ، این کاور به صورت کامل بر روی کالسکه قرار می گیرد و تمام سطح آن را پوشش می دهد .

سایز استاندارد این کاور به شما این امکان را می دهد که برای استفاده بر روی اکثر کالسکه ها از آن استفاده نمائید . البته به این موضوع توجه کنید که این کاور مناسب کالسکه های 4 چرخ بوده و برای کالسکه های 3 چرخه مناسب نمی باشد .

این کاور قابل استفاده در تمام فصول سال بوده و کودک شما را در برابر باران،برف،تگرگ و باد محافظت خواهد کرد ، همچنین با توجه به وجود داشتن منافذ عبور هوا ، گردش هوا در زیر این کاور متوقف نخواهد شد .

این کاور شیشه ای به کودک شما این امکان را می دهد که در همان اوایل تولدش لذت بارش باران و گردش در زیر باران را تجربه نماید .

 

مشخصات کالا :

 

  • محصول انگلستان
  • شستشو آسان
  • مناسب اکثر کالسکه ها
  • پوشش کامل کالسکه
  • دارای منافذ عبور هوا
  • شیشه ای
نمایش بیشترنمایش کمتر
ویژگی های فنی
مشخصات
برند دریم بی بی-Dreambaby
کشور سازندهانگلستان
جنسپلاستیک
کد کالاF259
قابلیت شستشوشستشو آسان
سایر توضیحاتمناسب اکثر کالسکه ها
پوشش کامل کالسکه
دارای منافذ عبور هوا
شیشه ای
نمایش بیشترنمایش کمتر
نظرات کاربران

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

نمایش بیشترنمایش کمتر

برچسب ها: کاور باران, کاور کالسکه, کاور کالسکه دریم بی بی, کاور و پوشش کالسکه, دریم بی بی