-9% تخت خواب نوزاد آمیسا مدل آدرینا

تخت خواب نوزاد آمیسا مدل آدرینا

  • قیمت: 25,700,000تومان
  • میزان تخفیف: 2,300,000تومان
  • قیمت برای شما: 23,400,000تومان

گزینه های موجود

معرفی اجمالی

نوزادان ساعات بیشتری نسبت به بزرگسالان در اتاق خواب می گذرانند از این رو والدین باید توجه بیشتری نسبت به انتخاب سرویس خواب و دکور اتاق خواب کودک داشته باشند. استفاده از رنگ های شاد و تخت و کمد مناسب اتاق خواب کودک تاثیر بسزایی در دکور اتاق و همچنین روحیه کودک دارد.

رنگ ها رابطه ی مستقیمی با احساسات و عواطف افراد و قدرت تغییر شکل و اندازه لوازم اتاق و خود اتاق خواب را دارند. انتخاب رنگ های گرم و روشن از آنجا که سبب آرامش و تسکین روح می شود انتخاب بسیار مناسبی برای اتاق خواب کودک است. بنابراین در طراحی و رنگ تخت خواب نوزاد آمیسا مدل آدرینا رنگ های سفید و کرم برای خواب بهتر نوزاد استفاده گردیده است.

تخت خواب نوزاد یکی از مهم ترین وسایل در لیست سیسمونی می باشد و به دلیل حساسیت استفاده از آن، انتخاب بهترین مواد اولیه و جنس برای والدین بسیار حائز اهمیت است. نوزادان به طور معمول 16 الی 17 ساعت نیاز به خواب دارند بنابراین در ماه های اولیه زندگی خود اکثرا خواب هستند. هر چند این بازه زمانی را به صورت مداوم و پی در پی نخواهند داشت و در زمان های متعدد برای شیر خوردن، تعویض پوشک و دریافت توجه و محبت بیدار می شوند. با این حال بیشتر زمان خود را در تخت خواب می گذرانند. بنابراین امن ترین مکان بعد از آغوش مادر برایشان، تخت خوابی است که پدر و مادر با وسواس خاصی قبل از تولد برایش تهیه کردند.

از ویژگی های مهم تخت خواب نوزاد جنس به کار رفته در آن می باشد. مقاومت و امن بودن یکی از مواردی است که با استفاده از مواد اولیه و جنس درجه یک تامین می گردد. تخت خواب نوزاد مدل آدرینا از جنس چوب با پوشش رزنگ پلی اورتان می باشد  و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. نرده های این محصول به دلیل استفاده از چوب با فاصله های کم باعث شده که تخت فضای کاملا امنی برای کودک باشد.

ابعاد این تشک خور تخت چوبی 70*130 سانتی متر است و تا سن 6 الی 7 سالگی کودک می تواند به راحتی از آن استفاده کند.

نرده قسمت جلویی بعد از دو سالگی برداشته میشود و یک نرده ی محافظ قابل تردد به آن اضافه میگردد که در پک تخت موجود است و نیاز به سفارش مجدد نمی باشد  . 

کفی تخت قابلیت تنظیم ارتفاع در سه حالت دارد .

رنگ تخت قابل تغییر بوده و رنگ پارچ متناسب با رنگ تخت ست میشود ولی بصورت پیش فرض رنگ پارچه ی موجود در تصویر در کار استفاده می گردد .

در صورت انتخاب پک نوجوان در سفارش قابلیت تبدیل به تخت نوجوان شیک و با کیفیت را دارد و تا 20 سالگی و بالاتر قابلیت اسفاده را دارد . 

 


مشخصات ارسال، گارانتی و خدمات

  • تحویل: از زمان ثبت سفارش 15 الی 20 روز کاری می باشد.
  • هزینه حمل و ارسال بر عهده مشتری می باشد.
  • گارانتی و خدمات پس فروش: 36 ماه

توجه: برای اطلاعات بیشتر با شماره 22970472-021 تماس بگیرید.

نمایش بیشترنمایش کمتر
ویژگی های فنی
مشخصات
برندآمیسا چوب
کشور سازندهایران
بازه زمانی ارسال15 الی 20 روزکاری
هزینه ارسال و نصببر عهده مشتری می باشد
جنسیتمشترک
گروه سنیتا سن 6 الی 7 سالگی
در صورت سفارش پک نوجوان تا 20 سالگی قابل استفاده میباشد .
جنسترکیب چوب و پارچه با پوشش رنگ
پشت قسمت پارچه ای از ام دی اف استفاده شده است .
ابعادتشک خور تخت 70*130 سانتی متر
گارانتی24 ماه
36 ماه خدمات پس از فروش
نمایش بیشترنمایش کمتر
نظرات کاربران

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

نمایش بیشترنمایش کمتر

برچسب ها: قیمت تخت نوزاد ارزان, انواع تخت چوبی نوزاد, خرید اینترنتی تخت نوزاد